عنوان ندارد

خرید بک لینک
هر کس مسول اعمال خودشه هر کاری کنه خوب یا بد نتیجه فکر و عمل خودش بوده اکثر ما ادما اول کارمونو انجام میدیم بعد فکر میکنیم که کار خوب بوده یا بد و نتیجه ش چی شده

یه حس بد دارم ولی نمیدونم چرا

+ نوشته شده در یکشنبه هفدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 16:15 توسط P2 |
PEDRAM...

ما را در سایت PEDRAM دنبال می‌کنید

برچسب: عنوان,ندارد, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 10:13

صفحه بندی