PEDRAM

متن مرتبط با «شاعران» در سایت PEDRAM نوشته شده است

شاعرا

  • نیلوبلاگ

    به نظر من شاعرا ادمای خیلی خوشبختی هستن میدونی چرا؟ چون راحت میتونن حرفشونو با شعر به زبون بیارن ، توان حرف زدن خودش یه هنر هست یه قدرت بزرگ تو درون ادم لازم داره اونایی که نمیتونن راحت حرفشونو به زبون بیارن زندگی سختی رو میگذرونن هیچ وقت به ارامش نمیرسن همیشه حرفای تلمبار xa0شده ی تو دلشون اذیتشون میکنه هیچ ربطی به موضوع حرفشون نداره مهم به زبون اوردن و خالی کردن دله که.... نمیشه...

    ادامه مطلب